Wróżby na Nowy Rok

niedziela, grudnia 30, 2012

Robicie noworoczne postanowienia? Wierzycie, że wraz z pierwszym dniem Nowego Roku coś zaczyna się od nowa? Może planujecie jutro zamknąć jakiś rozdział w swoim życiu, aby otworzyć nowy...

Kilka lat temu na Nowy Rok obiecałam sobie, że nie zboczę z drogi w poszukiwaniu mojego miejsca na ziemi... Ale było to złe postanowienie, bo każda ścieżka, którą sami wybieramy jest krokiem naprzód, jest  tak naprawdę krokiem ku celowi, a nie błędną decyzją. Może czasem trzeba się zgubić, aby na nowo się odnaleźć. Więc moi drodzy... Nie ma złych decyzji ani postanowień, są tylko te, których konsekwencje mogą nam ciążyć i wydawać się nie do pokonania.

"Każdy przecież początek to tylko ciąg dalszy
A księga zdarzeń zawsze otwarta w połowie..."

A co powiecie na sylwestrowe ciasteczka z wróżbą?














Wychodząc z założenia, że w prostocie tkwi coś nadzwyczajnego, postanowiłam po prostu użyć gotowe ciasto francuskie. Oszczędziłam na czasie, który przeznaczyłam na pisanie wróżb. Kiedy tyle rzeczy jest do zrobienia, dobrze jest skupić się na przekąskach prostych i łatwych w przygotowaniu :)

You Might Also Like

0 komentarze