Jesienne wianki - dekorowanie

czwartek, października 23, 2014

W kolejnym wiankowym poście pokażę wam jak zmieniły się wianki, które uplotłam poprzednio z winobluszczu. Przy okazji jednego ze spacerów zebrałam różne rośliny do dekoracji: dziką różę, głóg, trawy i wiele innych. Wykorzystałam też rośliny z ogrodu - bluszcz i miesięcznicę (judaszowe srebrniki). Do mocowania użyłam cienkiego miedzianego drucika. Oto rezultaty:

Ten wianek zdobi stół mojej babci



 Taki wianek może być bardzo dobrym pomysłem na zbliżające się Święto Zmarłych. Ten wianek jest już u dziadka, a w środku pali się otwarty znicz w glinianej miseczce. Na pewno mu się podoba!
 A poniżej kolejne dwa jesienne wianki.


Co zrobić z taką dekoracją? Wianek będzie pięknie wyglądał na drzwiach, zapraszając gości do środka, albo na stole, zawieszony na płocie, lub właśnie na grobie. Można wykorzystać go do kompozycji jesiennej w domu, albo podarować.

You Might Also Like

0 komentarze