Jak zrobić łańcuch świąteczny i dekoracje z glinki

poniedziałek, listopada 16, 2015

Świąteczny nastrój mnie nie opuszcza, szczególnie po obejrzeniu "Listów do M. 2"... ale na listach się nie skończyło. Nie mogłam się powstrzymać i znów, jak co roku, musiałam zawiesić się na każdej świątecznej witrynie którą z K. mijaliśmy. Świąteczne dekoracje już zawitały na całego. A ja oglądałam uważnie, studiowałam od strony technicznej, zapamiętywałam, jak sama mogę takie piękne rzeczy zrobić.

Dla mnie najbardziej niezbędnymi elementami do wykonania świątecznych dekoracji, nie ważne jakie konkretnie mamy na myśli, są sznurek, koraliki, glinka samoutwardzalna, biała farba, satynowe wstążki i kolorowe kartoniki.

Można ograniczyć się do na przykład dwóch: glinki i sznurka, i może nam wyjść taki piękny łańcuch



Wystarczy glinkę rozwałkować, powycinać z niej gwiazdki. Należy pamiętać aby od razu przygotować dziurki na sznurek. Odkładamy gwiazdki do wyschnięcia i wygładzamy niedoskonałości papierem ściernym. Na koniec malujemy farbą akrylową.

A kiedy zamienimy sznurek na wstążkę wyjdą nam piękne zawieszki na choinkę




Śniegowe gwiazdki zrobiłam stemplami do dekorowania tortów i deserów. Zawieszki od razu zmieniły właścicielkę i zdobią teraz pewnie szafę:)

You Might Also Like

0 komentarze