Łapacz snów niebanalny...

wtorek, listopada 03, 2015

Ostatnio chodził mi po głowie łapacz snów, albo dekoracja na gałęzi... A co jakby połączyć te dwie rzeczy? Łapacz snów na gałęzi? Tak się da?


Najwyraźniej da się!  Od razu przystąpiłam do pracy. Do wykonania użyłam gałęzi brzozy, drewnianych płaskich koralików, woskowanego białego sznurka, jutowego sznurka do wykonania łapacza oraz kokardek przy sercach, małych gwiazdek z glinki samoutwardzalnej - które wplotłam w łapacz, wianka z winobluszczu (o wiankach już wcześniej pisałam, tutaj prezentowałam sposób wykonania). Oprócz tego wykrochmaliłam materiał w kolorze białym i beżowym oraz wycięłam serca.



Łapacz okazał się idealnym prezentem imieninowym dla mamy.


Mam ochotę na kolejny łapacz... a może dekorację na gałęzi... ? :)

You Might Also Like

0 komentarze