Co zrobić ze starymi jeansami? Droga - DIY zabawka dla malca

niedziela, października 18, 2015

Jestem coraz bardziej świąteczna. Jesienne chłody wciągają mnie pod koc. Wieczorami marzę już tylko żeby zaparzyć sobie herbaty z imbirem i pigwą z ogrodu, założyć skarpetki w sowy i otulić się kocem. Nawet sprawdzanie ton klasówek jest przyjemne z kubkiem dobrej rozgrzewającej herbaty. Coraz częściej myślę o świętach. Zaczynam robić pierwsze dekoracje, rozglądam się za ozdobami i lampkami w internecie. Myślę o upominkach. Bardzo lubię takie prezenty DIY. Jednym z takich prezentów może być to co zrobiłam w czerwcu dla małego Michasia - droga w kawałkach do układania.

Jak w prosty sposób wykonać zabawkę dla dziecka, minimalnym kosztem? Najlepiej kiedy oprócz chęci ma się spodnie do wyrzucenia. Każdy mały rozbójnik będzie zadowolony, że ma coś do rozwalania i układania na nowo.



Zaczynamy od pocięcia jeansów na prostokąty - trzeba wybrać odpowiedni rozmiar, aby udało się wyciąć prostokąty o takiej samej szerokości.

W zależności od typu materiału należy przyłożyć mniejszą lub większość uwagę do zabezpieczenia brzegów. Ja w większości użyłam kleju na gorąco, w miejscach narażonych na uszkodzenia.

Kształt zakrętów wyszedł sam - szerokość materiału była tutaj decydująca, a linia przerywana powstała za pomocą pędzla i farby akrylowej.

Czas wykonania nie przekroczył dwóch godzin, nie licząc niestety sprzątania:)

Jeśli masz w domu dywan, możesz naszyć rzepy do spodniej strony kawałków. Z pewnością zwiększy to komfort układania i zabawy.

You Might Also Like

0 komentarze