Szydełkowe wyzwanie: 208 kwadratów w 70 dni

poniedziałek, sierpnia 05, 2013

Kochani! Dzisiaj wymarzył mi się szydełkowy koc. Możecie się domyślić, że od pomysłu do czynu minęła zaledwie chwila na ubranie butów. Wymarzył mi się kocyk z Kwadratów Babuni (Granny Square) i Kwadratów Sunburst, w przypadkowym układzie, w niebiańskich kolorach. Zakupiłam włóczki, poszukałam szydełka i zabrałam się do pracy.

Wy wszyscy mi świadkiem, stawiam sobie wyzwanie. Zrobię ten koc w 70 dni. Dokładnie 208 kwadratów (wymiary koca: 13 X 16 kwadratów) - co daje 3 kwadraty dziennie.Może nie jest to wiele, ale zrobienie jednego kwadratu zabiera dużo czasu takiemu szydełkowemu laikowi jak ja. Będę jednak wytrwała i systematyczna.

Moja przygoda z szydełkowaniem dopiero się zaczęła, dlatego wykonanie koca z 208 kwadratów jest dla mnie ogromnym wyzwaniem. Dlatego liczę na wasze wsparcie.

Start : 5 sierpnia
Koniec :  7 października

Dzisiaj od rana udało mi się zrobić 5 kwadratów:



You Might Also Like

0 komentarze